mammasophie

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Sophie - 5 september 2011 15:34

Oj vad tiden går fort när man pluggar på universitet! Fullt upp hela dagarna, vilket har bidragit till dålig uppdatering. Det positiva är ju dock att jag har äntligen något annat att lägga min tid på, istället för att sitta och grubbla hela dagarna på älskade William, graviditet, barn, ägglossning och så vidare. Det är så skönt att äntligen kunna lägga mina funderingar åt sidan för ett tag. Men imorgon börjas det med älstickor igen, då min ägglossning beräknas infalla denna vecka. Jag tänker dock INTE förvänta mig något. Besvikelsen kommer då bli större om det inte tar sig. Så jag tänker lägga all fokus på skolan, men använda mig av mina älstickor som vägledning för att "ska ni ha sex så ha det nu" (ironisk) :)


För övrigt så mår jag väldigt bra för tillfället. Att jag kom in på universitetet är ju något som jag har kämpat för så hårt! All tid jag lagt ner på att få bra betyg på komvux har äntligen gett belöning. Mitt liv är åtminstone på väg åt rätt håll. Det enda som saknas nu, är faktiskt en liten bebis..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Efter 15 långa månader av hopplöshet fick vi ett plus! Men den 25/4-11 slogs vår lycka i spillror. Vårt barns hjärta slutade slå i magen i v.26. Nu kämpar vi på för att ta oss ur sorgen och bli gravida igen!

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards