mammasophie

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2011

Mysfredag

Av Sophie - 19 augusti 2011 19:26

Ikväll är det verkligen mysfredag! Både jag och sambon går runt i myskläder, det spöregnar, massa tända ljus, Ice age 2 går på tv4 20.00 och hemmagjord pizza, kan det blir mysigare? :) Lite prat och planering om morgondagens ommålning och städning av klädkammaren är det också självklart. Som tur är ser det ut att bli regn imorgon också, vilket är bra så man slipper ha dåligt samvete för att man är inomhus hela dagen.


För övrigt har jag och underbara Josephine varit på Vingåkers factory outlet under dagen, men jag blev inte imponerad. Okej om man letar efter billiga märkeskläder, men jag tyckte det var mycket kärringkläder och jag hittade inte ett enda klädesplagg som jag fastnade för. Däremot hittade jag jättesöta bebiskläder! Men suck, jag köpte inget.. :( Jag vill vänta tills vi faktiskt väntar barn. Det är ju liksom det charmiga med att vara gravid :) Åhhhhh vad jag längtar tills den dagen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sophie - 18 september 2011 12:17

Bli nu inte arga på mig, men jag har faktiskt bestämt mig för att byta tillbaka till blogg.se. *slå mig inte, slå mig inte* :) Varför, står på min blogg http://mammasophie.blogg.se Min gamla blogg alltså. Som tidigare hoppas jag ju att ni orkar följa...

Av Sophie - 16 september 2011 18:50

Nu ringde Barnmorskan som tog hand om oss under perioden med William. Hon hade fått obduktionsrapporten som tyvärr inte gav oss så mycket mer än vi redan visste. William hade inte aperts syndrom har det konstaterats. Så nu är vi tillbaka på ruta 1 ig...

Av Sophie - 14 september 2011 11:24

Äntligen togs jag på allvar igår kväll när jag ringde sjukvårdsrådgivningen som skickade mig till jourmottagningen! Jag vek mig av smärtan i buken igår och kände mig svimfärdig när jag var i mataffären. Alla tester som togs visade inget konstigt, men...

Av Sophie - 13 september 2011 14:04

Efter att jag nu har pluggat i 3,5 timme och lugnat ner mig, så tog jag bort mitt förra inlägg om sjukvården. Jag var bara tvungen att få ut min ilska över sjukvården just då.. Nu är jag gladare :) Trött men glad. Jag har fortfarande ont i min rygg m...

Av Sophie - 7 september 2011 15:15

Åhhh vad sugen jag blir på att börja med lchf igen när jag läser olika bloggar där dem kör lchf! Jag vet ju att det funkar, inte bara att man tappar kilon (rättare sagt RASAR i vikt), men jag mådde så bra när jag åt lchf. Jag hade energi som räckte f...

Presentation


Efter 15 långa månader av hopplöshet fick vi ett plus! Men den 25/4-11 slogs vår lycka i spillror. Vårt barns hjärta slutade slå i magen i v.26. Nu kämpar vi på för att ta oss ur sorgen och bli gravida igen!

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards