mammasophie

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Sophie - 18 augusti 2011 10:32

Jag kan inte hjälpa att jag ler när jag läser era kommentarer, för visst är det lite ironiskt att jag är så glad att jag fått min mens? :) Haha. Men ni som följt min resa, har nog ganska stor förståelse för min lycka :) Och igår kväll låg jag och sambon i sängen och pratade om framtiden. Nu är det bara att köra på. Dessutom ska vi börja med de planerna vi hade för barnkammaren. Det är mycket att göra kan jag lova. Barnkammaren är det som vi har som klädkammare just nu. Vi bor i en stor 2a, och klädkammaren duger som "lekrum" iallafall de första 5-6 åren. Det är när barnen börjar skolan som dem behöver större rum för att få plats med skrivbord osv. Det kommer bli kanonbra, det vet jag! Sen har vi lite andra planer som att måla om ena byrån och möblera om lite i lägenheten. Äntligen har vi något att se fram emot! Och även om det inte tar sig nu på första försöket så känns det ändå skönt att vi kommit igång med våra planer som vi lade ner efter att William gick bort. Vi är på gång, och vi är riktigt glada, det är det viktigaste just nu!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Efter 15 långa månader av hopplöshet fick vi ett plus! Men den 25/4-11 slogs vår lycka i spillror. Vårt barns hjärta slutade slå i magen i v.26. Nu kämpar vi på för att ta oss ur sorgen och bli gravida igen!

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards